• ocena rozmiaru szkody,
  • zgłoszenie szkody w imieniu klienta,
  • prowadzenie działań mających na celu udokumentowanie wszelkich negatywnych następstw zdarzenia już od dnia wypadku,
  • pozyskanie i przedłożenie towarzystwom ubezpieczeniowym wszelkich wymaganych dokumentów,
  • kontrolę prawidłowości i terminowości działań towarzystw ubezpieczeniowych,
  • podjęcie działań pozwalających na uniknięcie opóźnień w wypłacie odszkodowania,
  • przejęcie wszelkich korespondencji i kontaktów telefonicznych ze strony zakładów ubezpieczeń, tak, aby klient nie musiał poświęcać własnego czasu i był uwolniony od prowadzenia rozmów w zagadnieniach, w których nie zawsze się orientuje,
  • prowadzenie negocjacji z towarzystwami ubezpieczeniowymi, które mają na celu korzystne/ugodowe zakończenie postępowania likwidacyjnego,
  • pełną obsługę prawną,
  • reprezentowanie klienta przed sądem w procesie cywilnym przeciwko zakładom ubezpieczeń, w celu uzyskania odszkodowania w pełnej wysokości.
  • pojazd zastępczy na cały okres likwidacji szkody bądź cały okres naprawy pojazdu,
  • holowanie z miejsca zdarzenia,
  • bezgotówkowa naprawa pojazdu,
  • negocjacja wyższej kwoty odszkodowania,